7 Eylül 2015 Pazartesi

Kız kardeşe ofis elbisesi

Herkese hayırlı pazartesiler diliyorum.Kız kardeşime geçenlerde yaptığım alışverişi yayınlamıştım.işte o alışverişin ilk mahsülü çıktı.Ofiste giyilmek üzere elbise diktim kendilerine.Kumaşım dalgıç kumaş,dertsiz tasasız kestim biçtim ve diktim.Parça kumaş olarak aldığımdan dolayı bir elbise çıkarabildim.kumaşın kenarlarındaki deseni eteğine getirdim ve istediğim bir görüntü verdi.kumaş hareketli olunca elbisenin düz bir modelde olmasının bir sakıncası yok diye düşünüyorum.Eteğini yaka ve kollarını kendinden çevirdim.Elbiseye bel oyuntusu verdiğim için prens yapmaya gerek kalmadı.elbisemiz 3 tl ye huzurlarınızda...

4 yorum:

  1. kumaşın deseni mükemmel kalıbada yakışmış sahibi güzell günlerde kullansın .

    YanıtlaSil
  2. Basit bir kalıp harika desenli kumaşa uygulayınca muhteşem olmuş. Eline sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil