26 Ağustos 2015 Çarşamba

İplik bileklik

Hayırlı günler diliyorum herkese...Benimde ilk yayınım hayırlı olsun İnşAllah devamını getiririm.İlk yayınım ipten yaptığım bileklik olsun istedim.Tatilde olmama rağmen bloğu telefondan açtım hadi bir de ilk yayını yapayım bari dedim hevesle.Sizlere şuan kumsalda yazıyorum.Hemen tatil için yaptığım bilekliğimi buldum ve birkaç resmini çektim.Çektiğim resimlerim tatil modunda kumda falan belli oluyordur:) Gelelim bilekliğime kendilerini etamin iplerimden ördüm.Yaklaşık olarak boyu bir sere kadar.Bilmeyenlere sere;elinizi karışla ölçer gibi açın, baş parmağınızla işaret parmağının arasında kalan mesafe:) ne açıklama yaptım yahu:)benim için bir sere 15 cm kadar.Bİleklik yapmak için bir sereye 10 karış iplik kullandım.Bu arada bende hesaplar hep karış ve sere hesabı cm yok bende:)Bilekliği yapmayı internette video izleyerek öğrendim,birçok bileklik ördüm fakat bu modeli ilk kez yapıyorum bu yüzden biraz amatörce idare edin:) Gelelim fotolara...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder