31 Ağustos 2015 Pazartesi

Kız kardeşe kumaş alışverişi

Hayırlı günler sevgili izleyicilerim:)Dikişseverlerin ve dikiş dikmeyi bilenlerin ortak kaderidir diye düşünüyorum'hep kendine dikiyorsun biraz da bize yap bakalım' baskısı:) yani ben tam olarak etrafımdan hep aynı cümleyi duyuyorum.Son zamanlarda eşime oğluma ve kendime birşeyler diktim tabiki bu durumdan kız kardeşim çok şikayetçi.Sürekli banada banada deyip duruyor.Sormayın çok baskı altındayım:)Bu durumun son bulması için ilk iş Bakırköy cumartesi pazarına gittim ve kız kardeşe kumaş alışverişi yaptım ,benim zevkime güvendiği için onu pazara götürmedim:)Benden ofiste giymek üzere birkaç parça birşeyler istedi bakalım neler yapabilirim zamanla sizle de paylaşıcam.Kumaşlarım toplamda 10tl tuttu onu söylemeden geçemicem:)işte kumaşlar...






5 yorum:

  1. Takibin için teşekkür ederim bende takipteyim. Bloğunu incelerken izleyici gadgetin olmadığını farkettim. onu eklersen seni izlemek isteyenlere daha çok ulaşabilirsin. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Onu bulamadım ismini tam olarak biliyorsanız söylermisin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerleşime giriyorsun. Gadget ekleye bastığında pencere açılıyor. Orada sol tarafta diğer gadgetler var . girdiğinde birinci sırada izleyicileri ekliyorsun. Bu sayede diğer blog arkadaşlar bir dokunuşla seni takibe alabiliyorlar. yinede anlayamadığın bir şey olusa ayrıca yardımcı olurum. Kolay gelsin :)) sevgiler..

      Sil
  3. Teşekkürler sayende yaptım:)

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim canım benim. ayrıca takıldığın yer olursa her zaman bilgim dahilinde yardımcı olmaya çalışırım. Sevgiler...

    YanıtlaSil