29 Ağustos 2015 Cumartesi

tatil bavulundan çıkanlar 1

Hayırlı günler sevgili takipçilerim...Henüz 1 takipçim olsa da böyle bir başlangıç yapmak istedim :) ona da buradan selam olsun:) İlk yayınımda bahsetmiştim, blogumu tatilin bitmesine son birkaç gün kala açtım ve hemen yayında yaptım diye...Kaçınılmaz son gerçekleşti ve eve döndük,bende ikinci yayınımı evimden yapmak istedim.Tatile gitmeden önce bir hafta boyunca neredeyse bir konfeksiyon işçisi gibi çalıştım ve bir bavul tatil giysileri diktim.Bir bavul diyorum çünkü sadece kendime değil oğlum ve eşim içinde çalıştım:)
Tatil bavulundan ilk çıkanlardan ilk yanınım bu iki kız kardeş elbise olsun bakalım.Kız kardeş diyorum çünkü modeller aynı kumaş desenleri farklı:)İkisini de şifon kumaştan diktim.İlk olarak kalpli olanı dikmiştim üzerime giydiğimde çok sevdim o yüzden bir çırpıda ötekini de biçip dikiverdim:) Kalıp olarak sevdiğim bir askılı tişortumu kullandım ,zaten önemli kısmı kol oyuntusu ve yakası,Alt kısmı kumaşım müsade ettiğince bol kestim.Yaka,kol ve eteğini çevirmekle uğraşmadım sürfile yapıp öylece bıraktım,Salaş bir hava kattı.Son olarak bel kısmına lastiği gerdirip zik zak dikişle geçtim..Çok basit ve kullanışlı iki plaj elbisem oldu.Gerçi ben akşam yemeğine çıkarken de kullandım,Sandaletlerle çok rahat kombinledim ve kullandım.

Aşağıdaki pembe penye kumaşla yaptığım astar niyetine kullandığım elbise.Yine aynı askılı tişort kalıbını elbiseye uyarladım.Dümdüz sade bir elbise sadece kenarlarını makineyle kıvırdım o kadar...



Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder